4 pijlers voor kwaliteit
Snelle Service
De kosten wanneer je geen gebruik kunt maken van installaties of voorzieningen, lopen snel op. Directe kosten, maar ook indirecte kosten, bijvoorbeeld door invloed op afhankelijke en gerelateerde processen. Snelle hulp is dan zeer wenselijk.
TTI is 24/7 bereikbaar. En je krijgt ook daadwerkelijk een kundige collega aan de lijn. Geen portal, we zijn er gewoon.
Na een melding reageren we binnen 4 uur. We zijn dan ter plaatse voor nadere diagnose en een oplossing of een noodvoorziening.
We maken met elkaar afspraken die bij jouw situatie passen. Je betaalt dus nooit voor dienstverlening die je niet nodig hebt.
Accurate Uitvoering
"First time right" is het vertrekpunt voor al onze monteurs. We doen wat we moeten moeten doen: kundig, efficiƫnt en zonder poespas. Jouw medewerkers ondervinden van onze aanwezigheid nooit meer hinder dan minimaal noodzakelijk. In overleg werken we zelfs buiten kantoortijden.
Onze projectleider of technicus informeert jouw contactpersoon daarom tijdig en vooraf met een heldere planning. Daardoor heb je tijd om intern eventuele maatregelen of voorbereidingen te treffen voor onze komst. Onze tijd op lokatie wordt daarmee korter en dat is win-win.
Optimale prijs/kwaliteit verhouding
Kwaliteit en prijs hangen samen. Zo simpel is het gewoon. Het "beste" gaat niet samen met het "goedkoopste". Dus kijken we eerst naar jouw behoeften en daarbij passende eisen. Die bepalen de vereiste kwaliteit van de toe te passen systemen en daarmee het prijskaartje daarvan.
Dit geldt ook voor onze dienstverlening. Wij werken alleen met gemotiveerde mensen, met een goede opleiding, goede certificaten en ondersteund door goede VCA-processen. Daar hoort een passende tarifering bij en die hanteren we dus ook. Daarvoor bieden we doordenkende mensen, first time-right werk en ervaren troubleshooters. U heeft weinig last van hun aanwezigheid en ze zijn snel klaar.
Afspraak is afspraak!
Een mooie kreet, maar wie maakt deze tegenwoordig nog echt waar? En wat doet je leverancier als een afspraak een keer geen afspraak blijkt te zijn? Door welke oorzaak dan ook. Alleen "sorry" mompelen? Het zal vast ook bij TTI wel eens mislopen. Waar gewerkt wordt.... Maar dat lossen we proactief met je op. Daar hoef je niet om te vragen.
We maken vooraf heldere afspraken en een duidelijke planning. Verwachten we support of voorbereidingen van jouw kant, dan geven we dat tijdig aan en verwerken we deze in de totaalplanning. Zo werkt "afspraak is afspraak" naar twee kanten en plukken we er beiden de vruchten van.